RÓLUNK – AZ OLDAL FEJLESZTÉS ALATT
Sinkó Andrea
Ügyvezető
Sok éves tapasztalat birtokában átlátom és megértem, hogy a kisvállalkozók, magánszemélyek részéről milyen igények merülnek fel, milyen gyakorlati problémákkal küzdenek, milyen nehézségekkel szembesülnek adminisztráció, bérszámfejtés, könyvelés, adatfeldolgozás területén.
Tevékenységemmel nekik szeretnék olyan teljes körű – vagy csak egy-egy rész területre vonatkozó – adminisztratív szolgáltatást nyújtani, ahol én:
- igyekszem minél több terhet levenni a válláról
- sokat kérdezek, hogy mindenre kiterjedő tanácsot tudjak adni
- időt szánok arra, hogy meghallgassam a problémát
- időt szánok arra, hogy elmagyarázzam a szakmai tényállást
- felvázolom a lehetőségeket, hogy jó döntést tudjon hozni
Amit cserébe várok, az csak a munkám elvégzéséhez szükséges információ és együttműködés.
Olyan ügyféllel dolgozom szívesen, aki nem csak „papírmunka” – ként tekint e feladatokra, hanem tudja, hogy ez is fontos része vállalkozásának, mint a tevékenysége és ennek megfelelő figyelmet is fordít rá.
Számomra fontosak a visszajelzések – az elismerő vélemény, de az építő kritika is – ugyanis így tud kialakulni egy tartós és jó munkakapcsolat köztünk. Nem értek mindenhez, nem tudok mindent fejből és néha én is követek el hibákat, de alap elvárásom saját magamtól, a pontos, precíz munka.
Könyvelő, TB ügyintéző végzettséggel rendelkezem és folyamatosan képezem magam szakmailag. Igyekszem megragadni a digitalizáció adta lehetőségeket, hogy ügyfeleim minél könnyebben lépést tudjanak tartani a „rohanó világgal”. Tudásomat és látókörömet a webes megjelenés, social media, marketing területen is fejlesztem, ügyfeleim minél teljeskörűbb kiszolgálása érdekében.
Nem vagyunk könyvelőiroda – Egy kis családi vállalkozás vagyunk, akik minden ügyfelet egyedileg kezelünk és megbízása esetén kellő szorgalommal és becsülettel képviseljük ügyeit.